Partiförening Eslöv

Inbjudan till alla nya och alla gamla, aktiva medlemmar!

Vill du också vara med att påverka? Vill du också vara med och skapa ett hållbart samhälle, där vi bevarar i nutid och investerar i framtid? Där vi tar till vara på den kunskap och den erfarenhet som finns ute bland oss alla, ett samhälle där alla är välkomna och där alla får vara med, efter bästa förmåga. Vill du också vara med och skapa ett samhälle där vi värna om det vi har, men även tänker framåt, så att även dom som kommer efter oss, ska kunna fortsätta i samma anda?

Då har du hamnat precis rätt!

Sedan flera år tillbaka bedriver vi partipolitik på lokal nivå i vår lokal på Vikingavägen 4 i Eslöv (norra gaveln).
Här träffas vi ungefär en gång i månaden och har medlemsmöten, där vi diskuterar frågor som rör vår egen verksamhet och frågor som rör omvärlden.
På våra möten får vi också, genom våra representanter i nämnderna, en liten inblick i vad som händer i vår kommun, vad som är beslutat och vad man arbetar med. Genom dessa diskussioner är vi delaktiga i de frågor som våra representanter tar med sig tillbaka till sina politiska uppdrag.
Utöver våra medlemsmöten har styrelsen enskilda möten.

Idag är vi en liten, men engagerad grupp som träffas, och vi saknar dig. Vi behöver ditt engagemang och dina tankar och funderingar, för att driva Vänsterpartiet i Eslöv vidare.

Ju fler vi är, ju mer kan vi påverka. Vi behöver ditt stöd för att bevara i nutid och investera i framtid.

Givetvis är det frivilligt att delta på våra möten. Det är du själv som bestämmer om du vill aktiv eller ej. Vi vill bara berätta att vi finns och att du är hjärtligt välkommen, om det passar dig.

Välkommen till Vänsterpartiet i Eslöv!

Onsdag 21 november kl 18:30

Träff för nya och gamla medlemmar i klubblokalen på Vikingavägen 4 i Eslöv.

Kommunfullmäktige i Eslöv sammanträder om budget 2019 i Medborgarhusets A-sal. Mötet sänds live på eslov.se.

Kommunfullmäktige i Eslöv sammanträder i Medborgarhusets A-sal. Mötet sänds live på eslov.se.

Söndag 26 maj 2019